Mesyuarat Jabatan Pengurusan Pelanggan


Pada 6hb. Oktober, 2011 (Khamis), telah diadakan Mesyuarat Jabatan Pengurusan Pelanggan (JPP) di Bilik Mesyuarat PTAR 1 bermula jam 9.00 pagi hingga 5.00 petang bagi membincangkan isu-isu berbangkit dan informasi terkini yang dipengerusikan oleh Pn. Roslina Mohamad Ali. (Timbalan Ketua Pustakawan). 

Sebelum perbincangan lanjut di antara semua Pustakawan Fakulti yang hadir, minit mesyuarat dilihat bersama dan diberi tindakan sewajarnya oleh pegawai yang terlibat.

Isu-isu dimaklumkan oleh pihak pengerusi dan antara khabar gembira adalah PTAR 3 akan diberi seorang staf dari INTEC dan penambahan staf ini sekaligus membantu staf PTAR 3 yang lain dalam usaha memberi perkhidmatan di PTAR 3 yang kini telah dilanjutkan sehingga jam 12 tengah malam. 

Di akhir majlis, sesi pemberian hadiah disampaikan oleh pengerusi kepada pegawai yang mendapat cahaya mata. Tahniah di atas kelahiran cahaya mata :)

Comments